czwartek, 14 listopada 2013

Wracam... nie gniewajcie się, jeszcze bez opowiadania ; (


Matko, zapomniałabym! Polecę Wam blog mojej przyjaciółki zaczynającej (w sumie mogę tak powiedzieć) swoją przygodę z pisaniem, już z blogowaniem to na pewno : ) Powodzenia, Julia!
W świecie snów

-----------------------------------------------------------

Wybaczcie mi przerwę w opowiadaniach, na swoje usprawiedliwienie mam kilka rzeczy:

po pierwsze:

po drugie całą masę konkursów i całą masę kółek

po trzecie TĄ KSIĄŻKĘ <3

 kliknij by dowiedzieć się o niej więcej :)

po czwarte BRAK WENY :C

i wreszcie po piąte, co Wam się najbardziej spodoba: pracuję nad usprawnieniem bloga - dodatkową zakładką gdzie będzie można przeczytać całe opowiadanie (znaczy tyle, ile dotąd napisałam) i nie skakać po postach oraz nad osobnym blogiem poświęconym w całości krainie Lithinduru i może wreszcie rozwinięciem mojego pierwszego opowiadania : )
 Pozdrawiam!

  <3333333333

P.S. Jesień  ZIMA idzie :C



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz