środa, 16 kwietnia 2014

jak zrobiłam Pana Stworka :)

Bo nie potrafię normalnie odpowiedzieć na komentarz tylko muszę robić nowego posta :3

~ Jak powstał Pan Stworek ~ 


Wzięłam więc sobie zwykłą czarną rękawiczkę i rozcięłam o tak:

 
Kolor pomarańczowy to rączki :)

Na zdjęciu Pani Stworek (jeszcze w rozsypce) widać wszystkie potrzebne materiały:

Na środku leży zaznaczony na niebiesko fragment, a po obu stronach zaznaczone pomarańczowym kolorem łapki. Na głowie położyłam już dwa guziczki-oczy i koralik jako nosek. Nad Panią Stworek leży zapleciony w warkoczyk długi kawałek muliny, który w przypadku Pana Stworka został porozcinany na krótsze fragmenty i  przyszyty na czubku głowy, gdy Pan Stworek był już zeszyty i wypełniony watą. Na sam koniec zrobiłam dla niego ubranka, wycinając kształt spodenek, bluzki i kamizelki z materiału i zszywając go.

Jak będę robić Panią Stworek to postaram się krok po kroku uwieczniać aparatem moją komórką pracę żeby potem dodać szczegółową instrukcję :)

Pozdrawiam osobą która spytała o to w komentarzu. Dzięki Tobie są dwie notki jednego dnia :D



2 komentarze:

  1. Dzięki i też pozdrawiam ;P Zrobię sobie Panią Stworek i nazwę ją na twoją cześć - Cośśka ;)

    OdpowiedzUsuń