niedziela, 19 lipca 2015

Wakacyjne conieco

Złota sentencja na dziś: "Latem to, czy jesteś bogaty, zależy od ilości wentylatorów w twoim domu"

Hej wszystkim!

Wciąż żyję i mam się dobrze, czego o blogu nie można powiedzieć... Szczerze mówiąc nie jestem pewna czy na dobre wracam do blogowania, czy to taki chwilowy przebłysk, no ale to już się zobaczy.

Nadeszły wakacje, czyli czas wyjazdów, wyrzucania starych szkolnych książek, roztapiania się przy 30 stopniach Celsjusza i ogólnego wypoczynku. Najlepszy czas na zrobienie czegoś szalonego :) Ja osobiście należę do osób które lubią odwiedzać wiele miejsc. Wiecie, taki wypoczynek w ruchu zamiast wylegiwania się na kanapie we własnym domu. Dlatego właśnie, podobnie jak w zeszłym roku, postanowiłam stworzyć mapkę z miejscami, które odwiedziłam (albo dopiero odwiedzę). klik!
Nie wiem, czy kiedyś tak mieliście, ale ja po raz pierwszy tęsknię za ludźmi z obozu... dwa dni po jego zakończeniu.Pozdrowienia dla całej ekipy, wszyscy jesteście genialni! :)

Jakiś czas temu stałam się szczęśliwą posiadaczką sześciu tomów serii "Timeriders". O ile się nie mylę, w polskiej wersji językowej nie ukazało się jak dotąd więcej części, ale będę na nie polować :)
Liam O'Connor, Maddy Carter i Sal Vikram - trzy osoby, które powinny zginąć. Zostały jednak zwerbowane do tajnej organizacji, która strzeże historii. Odnajdują zmiany w rzeczywistości spowodowane nielegalnymi podróżami w czasie i naprawiają je. Alex Scarrow - autor powieści - przelewa na papier prawdziwe wątki historyczne, ale także własne przypuszczenia. Co by się stało, gdyby ktoś pomógł Hitlerowi wygrać wojnę i podbić świat? Albo gdyby Abraham Lincoln nigdy nie został prezydentem? Pamiętajmy jednak, że bycie podróżnikiem w czasie to nie zabawa. Zawsze istnieje ryzyko, że resztę swojego życia spędzisz wśród dinozaurów...



A teraz nuta, która chodzi mi po głowie od dłuższego czasu :) Wiem, że piosenka powstała kilka miesięcy temu, ale ja dopiero niedawno ją odkryłam. Dla wszystkich gitarowców: chwyty znalezione w internecie i uproszczone z pomocą kapodastra :)


Kapodaster na III progu
Zwrotka:
a F C e x4
Przejście:
G a a e x2
G
Refren:
a F C e x4
Przejście:
F a C eF  G

Oryginalna tonacja:
c  Gis  Dis  g  4x
B  c  c  g  2x
B
c  Gis  Dis    g   4x
Gis  c  Dis    g
Gis     B


Róbcie bitwy wodne, śpijcie pod gwiazdami, pływajcie w jeziorach, opalajcie się, śpijcie do południa (albo wieczora), jedzcie kilkanaście lodów dziennie, poznawajcie nowych ludzi, słuchajcie dobrej muzyki, szalejcie ile się da i nie zmarnujcie wakacji przed komputerem :)

Pozdrawiam i bardzooo dziękuję tym którzy wciąż tu zaglądają i wierzą że jeszcze wrócę do blogowania!

P.S. Jak na razie moim największym szaleństwem był dwukrotny "skok" na huśtawce jakieś 14 metrów nad ziemią, polecam :D

2 komentarze:

  1. Jejku! Gosia wróciła! :D W Podzamczu jest super! ^^ Nie wiem czy tam byłaś, czy dopiero zamierzasz tam jechać, ale ja bardzo dobrze wspominam to miejsce, kojarzy mi się z tamtegorocznym obozem. :) Niedaleko z resztą są Siamoszyce, w których właśnie byłam na tamtym obozie. :D
    Też tak miałam i to już mnóstwo razy. Wracasz z jakiegoś wyjazdu i przez następny tydzień nie myślisz o niczym innym jak o tym wyjeździe, o ludziach, o wydarzeniach.
    Nie słyszałam o 'Time Riders', ale wydaje się być całkiem ciekawą serią. ^^
    Też bardzo lubię 'Dach'. ^^ Kiedy zobaczyłam oryginalne chwyty na gitarę, trochę się przeraziłam i zapbrałam się za uczenie się tego na fortepianie, co nawet mi wyszło! :D Dzięki za te chwyty! ^^
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu!!! Wróciłaś! A już straciłam nadzieję:) Liczę, że zabawisz tu dłużej, bo twój entuzjazm jest zaraźliwy. Zmobilizowałaś mnie do wstania od komputera:D

    OdpowiedzUsuń