środa, 27 sierpnia 2014

Podsumowanie wakacyjne


Hejo :)
Jak Wam minęły wakacje? Bo mi wspaniale! Tyle się działo, że mam wrażenie jakby minął cały rok, a nie tylko dwa miesiące :P

 Wakacyjne zdjęcia...
(Większość robił ktoś z mojej rodziny albo przyjaciółka ;))


Ja i moja gitara :)


Poranne mgły w górach (Jaworzynka)



Łąka na Ochodzitej (Koniaków)

Artystycznie na Wyspie Sobieszewskiej :)
Pomysł na zdjęcie: ja
Fotograf: mój tata
Gdańska starówka w godzinach popołudniowych
Fontanna Neptuna w Gdańsku
księżyc nad jeziorem Ryńskim

"Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej" :)
Co się wydarzyło...


  • Idę do gimnazjum - nowa szkoła, nowi ludzie, dojazd autobusem. Jutro mam spotkanie integracyjne i poznam swoją klasę :)
  • Polubiłam pomarańcze. Próbowałam ich, gdy byłam mała i wydawały mi się strasznie kwaśne, a teraz bardzo mi zasmakowały.
  • Uczę się grać na gitarze. Zawsze wydawało mi się, że nauka gry na tym instrumencie polega na nudnym przekładaniu chwytów i bólu palców. A tymczasem, gdy ok. pół roku temu poznałam bicie (czyli w jaki sposób majtać ręką po strunach, żeby był jakiś rytm), ćwiczyłam je bez gitary słuchając piosenek. Jechałam na przykład na wycieczkę szkolną autobusem i miałam słuchawki w uszach, a dłoń obijałam o nogę, ćwicząc bicie. Dzięki temu gdy teraz zaczęłam się uczyć, ręka latała mi automatycznie i skupiając się na chwytach umiałam coś zagrać.
  • Chyba umiem się lepiej zorganizować. Tak mi się przynajmniej wydaje. Mając coś do zrobienia umiem powstrzymać się od, na przykład, gry na komputerze czy robienia czegoś przyjemnego, a skupieniu się na tym, co muszę wykonać. Mam nadzieję, ze odbije się to też na blogu - nie będzie kilkumiesięcznych przerw. Ale to się dopiero okaże.
  • Będę mieć świnkę morską :) Już za kilka dni, gdy w moim domu skończy się remont, będę mogła odebrać ślicznego samczyka o rudobrązowej sierści od koleżanki. Ma on niecały miesiąc i jeszcze nie wymyśliłam mu imienia.
  • Postanowiłam własnoręcznie uszyć piórnik szkolny. Jeden już szyłam, ale nie był on przeznaczony do noszenia przyborów szkolnych, ale pojedynczych długopisów i ołówków na wycieczkach, więc był o wiele mniejszy. Ten, za który teraz się zabieram, będzie miał trzy duże kieszenie i jedną małą. Gdy tylko skończę szycie wstawię tutaj zdjęcie ;)
  • Przeczytałam kilka książek, między innymi "Złodziejkę książek" Markusa Zusaka, która była lekturą w Blogowym Klubie Książek. Jestem nią po prostu oczarowana. Ma niesamowity klimat, którego nie da się opisać. Zachęcam do przeczytania. Nie zniechęcajcie się dużą ilością stron - w trakcie czytania w ogóle tego się tego nie odczuwa.
  • Pokochałam pierniczki z nadzieniem.
Następna notka ukaże się w ciągu pierwszego tygodnia września (najpóźniej 7.09). Pozdrawiam Was i życzę powodzenia na nowy rok szkolny :)

P.S. Jak Wam się podoba zmieniony wygląd bloga?
P.S. 2 Uzupełniłam playlistę na blogu. teraz są tam wszystkie składanki z kanału AdrianavonZieglera ;)

5 komentarzy:

  1. Jakie cudne zdjęcia! *o* Uczysz się grać na gitarze? Życzę powodzenia! :) Ja gram na tym instrumencie coś około dwóch lat i to naprawdę bardzo mi się przydaje. ^^ Za to podstawowego bicia nauczyłam się gdzieś dopiero kilka miesięcy temu. Przedtem po prostu waliłam w gitarę tak jak mi pasowało.
    Jak ja zazdroszczę ludziom, którzy umieją szyć! Moje posługiwanie się igłą i nitką ogranicza się do przyszycia guzika lub jakiejś sprawności. I jeszcze piórnik! Wprost nie mogę się doczekać efektu, koniecznie wstaw zdjęcie! ;)
    Kurcze, ja nie zdążyłam przeczytać 'Złodziejki Książęk'. Ba! W ogóle nie zdążyłam jej wypożyczyć! Co tylko pytałam w bibliotece, to albo była wypożyczona, albo zamówiona. 'Igrzyska Śmierci' już wprawdzie czytałam, ale to było dawno i pasowałoby trochę to odświeżyć. Pewnie też nie będzie łatwo zdobyć jakiegoś egzemplarza.
    Wygląd bloga jest prześliczny! ^^ A kursor po prostu bije wszystkie kursory, jakie kiedykolwiek widziałam! ^^ Śliczny! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zdjęć taty albo siostry, ale ciiii :P
      Koniecznie przeczytaj "Złodziejkę książek", bo warto :) Tak dobrej książki dawno nie czytałam, więc koniecznie dobijaj się do biblioteki!
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, ale ty czepliwa... Piszę ten komentarz, bo mi "buczysz" na gg. ;_; *a poza tym wolę być miła, bo jeszcze mi kiełbasy i ciastek nie wsadzisz jutro do torebki. :c*
    Ach, wygrzewać się na plaży, słoneczko praży, słychać szum morza...~
    Tak, chciałabym być tobą. ;_;
    W każdym bądź razie, bardzo podobają mi się zdjęcia Fontanny Neptuna i Gdańskiej starówki. Ogólnie mam jakąś słabość do zdjęć, na których widnieje zachodzące słońce (o ile to zachodzące słońce, ale w każdym razie wiesz o co mi chodzi, nie?).
    Pierwsze zdjęcie i tak najlepsze, bo mojej roboty i w moim domu. <3
    Wygląd bloga jest taki... stokrotkowy. B||| A tak serio, kojarzy mi się z wiosną, a tu już jesień nadchodzi. Wszystko tak ładnie dopasowane kolorystycznie, jednak ja zamiast kursora duszka dałabym stokrotkę, jakoś taka myśl mi pierwsza przyszła do głowy. :P
    Poza tym... co to za ciastka na ostatnim zdjęciu? *q* Jak przyjdę do ciebie masz mnie poczęstować nimi! Albo przynieść mi jutro jeden i dać w autobusie, ok? *o*
    No nic, nie mam pomysła na komentarz. ;_;
    Pozdrawiam,
    Ren!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Twoich umiejętności do szycia. Ja kiedyś robiłam poduszki, ale naprawdę szycie mi nie wychodzi haha. Świnki morskie to świetna sprawa- sama mam jedną. Poza tym nowy wygląd bloga jest śliczny! Pozdrawiam- Twoja wierna fanka M :)

    OdpowiedzUsuń