sobota, 25 stycznia 2014

Nowa zakładka, śnieg na dworze, połowa ferii i organizowanie bloga.

Uwaga, post jest o głupotach i ważnych rzeczach, także trochę czytania będzie :3

Moi drodzy czytelnicy!
Jak dobrze, że jesteście. Zaczynam dostawać jakieś komentarze od osób, których nie znam i czuję się przez to sławna *.* Motywuje mnie to do dalszej pracy. Cieszę się z każdego komentarza jak głupia.
Przed chwilą dodałam nową zakładkę, gdzie możecie napisać, jaki macie pomysł na opowiadanie, a ja go wykorzystam. Tam też znajduje się kilka moich pomysłów na opowiadania.
Jak pewnie zauważyliście, dodałam też wreszcie zakładki, w których znajdują się (jak na razie) wszystkie rozdziały opowiadań, na których najbardziej się skupiam. Mam nadzieję, że to ułatwi Wam nieco poruszanie się po blogu.
Dziś rano obudziłam się (o 10:30, jupi! cały tydzień wstawałam o 8:00 bo jeździłam na zimowisko T__T) i zobaczyłam śnieg za oknem. Tak mi się zimowo zrobiło i przyjemnie, zwłaszcza że nie muszę dzisiaj w ogóle wychodzić z domu :3 W związku z tym że tak siedzę i w zasadzie jedyne co będę robić, to pakować się na wyjazd w drugim tygodniu ferii, postaram się napisać jeszcze dziś kolejny rozdział jakiegoś opowiadania.
Jeśli chodzi o drugi tydzień ferii, o którym napisałam dwa posty temu, że zajmę się wtedy nic nie robieniem, to w sumie nie do końca prawda. Wybieram się do Węgierskiej Górki, będę łazić po górach i dlatego raczej nie ukaże się na blogu żaden post.
A Wam jak mijają ferie? :) Mam nadzieję, że dobrze. A nawet jeśli ktoś nigdzie nie wyjeżdża, tylko siedzi cały czas w domu, to zawsze może czytać mojego bloga =^.^=

Żeby się jakoś zorganizować zrobiłam coś takiego:

Luty
Pn
Wt
Sr
Cz
Pt
So
N





1
2
3

4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28



Każdego dnia będę wpisywać co napisałam lub miałam napisać, a pod koniec miesiąca wstawię uzupełniony kalendarz, żebyście mogli zobaczyć, jak mi poszło :)

Na razie to chyba tyle. Pozdrawiam Was, życzę miłych ferii, a tym, którzy jeszcze ich nie mają - powodzenia, wojownicy!



cośśka :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz