środa, 15 stycznia 2014

~~ OFICJALNA OBIETNICA ~~

Niniejszym oświadczam, że ja, prowadząca tego bloga cośśka zobowiązuję się do ogarnięcia bloga do końca ferii. Jestem osobą niesystematyczną i ciężko mi prowadzić takie rzeczy więc będzie to dla mnie motywacja. Jeśli nie uda mi się wyrobić w podanym wyżej terminie, to będę zmuszona wykonać dwie upokarzające/trudne/nieprzyjemne rzeczy, które wy wymyślicie, udokumentować dokładnie jak je robię i wstawić na bloga. A tego bym raczej nie chciała.
Tak więc macie tutaj dowód, że blog wraca do życia. A w komentarzach wymyślajcie zadania za nie dotrzymanie obietnicy, będę mieć większą motywację.

Pozdrawiam
Niesystematyczna cośśka :>

Wymyślone jak dotąd kary:
1. Wysmarowanie brwi musztardą (od Shiny Haden)
2. Rąbnąć się w głowę burakiem O.o (od Shelii)

6 komentarzy:

  1. OGÓL BRWI! :D B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba lekka przesada :B zgodzisz się na wysmarowanie ich musztardą? :3

      Usuń
  2. Jebnij się burakiem w łeb :D
    Pomysłowe co nje? 8)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Przepraszam za wulgaryzm, chciałam napisać uderz się XD

    OdpowiedzUsuń