niedziela, 19 stycznia 2014

Praca się zaczyna...

A więc przedstawię Wam mój plan działania :)

Taka lista wisi nad moim biurkiem:

 


A więc czas na rozplanowanie w czasie:
Jako że dziś się wzięłam porządnie za robotę, może uda mi się zrobić zakładkę z pomysłami jeszcze tego wieczora. ( zrobione :D )
[19.01.- 21.01] przepisać na bloga opowiadania + pomysły & ogarnąć "Lithindur w mojej głowie"
[22.01] zrobić listę tematów na opowiadania
[23.01.-24.01] sprawdzić błędy we wszystkich opowiadaniach
[25.01.-26.01] napisać co najmniej jeden rozdział jakiegoś opowiadania
[cały drugi tydzień] będę się obijać |D

I mam zamiar się wyrobić, więc może uda się uniknąć "zadań kary" :D

Życzę miłych, bezgipsowych ferii =^.^=

2 komentarze:

  1. Możesz napisać nowe opowiadanie? Nie do końca ferii ;) tylko ogólnie. Takie o bliźniakach (chłopak i dziewczyna) dysponujących magiczną mocą. Coś takiego jak np. Ullysses Moore, czytałaś? Tylko, że w Ullyssesie oni przechodzili przez jakieś magiczne drzwi czy coś a ci by mieli magiczne moce :D Możesz? Jak nie to zrozumiem bo wiem, że na pewno nie jesteś zawodowym pisarzem, który nie robi nic tylko pisze i musisz chodzić do szkoły (niestety :/ ). Jednak jakbyś napisała to by było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, ale tylko kilka pierwszych części. Pomysł fajny, bardzo mi się podoba i na pewno wykorzystam :) Zmotywował mnie też do zrobienia nowej zakładki, o której przed chwilą napisałam. Postaram się zabrać do niego jak najszybciej, ale nie wiem kiedy mi się uda, bo pracuję teraz nad jeszcze innym opowiadaniem. Ale ciii, to na razie tajemnica :3

    OdpowiedzUsuń