poniedziałek, 21 lipca 2014

Tęczowy wiatrak i notesy własnej roboty :P

Czeeść :) Jakiś czas temu chciałam robić taki oto kolorowy wiatrak:





I nawet wyszło mi całkiem nieźle, wiecie? :D




Ale nie dajcie się zmylić... efekt jest widoczny tylko na zdjęciu :( Tak normalnie kolory zupełnie się zamazują i widać tylko nijaką, bladą żółć... Niestety, musiałam odkleić kolorowy papier od śmigieł wiatraka, ponieważ w realu wyglądało to beznadziejnie. A szkoda, bo zdjęcia naprawdę wyglądają super.


A oto czym jest tajemniczy projekt :)


Jest to zrobiony przeze mnie notes. Format A4, kartki z bloku technicznego. Osobiście zszywałam strony i sklejałam okładkę. Strasznie mi się podoba :)


Zrobiłam też dwa małe notesiki, raczej dla ozdoby niż zęby w nich coś notować. Mam też pomysły na kilka innych okładek, więc będzie takich jeszcze co najmniej pięć ;)

Kupiłam dziś kolejne dwie książki. Jedna jest autorki "Atramentowego Serca", o którym już kiedyś pisałam i które jest jedną z moich ulubionych książek. Byłam zaskoczona widząc w empiku kolejne dzieło Cornelii Funke. "Król złodziei" leży teraz na mojej półce, czekając na swoją kolej, by pokazać mi jakie skarby w sobie kryje... Zaraz za nim w kolejce jest "Okup drapieżców" autorstwa Emily Diamand. Ale najpierw oczywiście skończę czytać obie części "Podwodnego Świata" i wstawię tu recenzję :)

W środę znowu wyjeżdżam, nie będzie mnie do 29 lipca. Prawdopodobnie w ciągu kolejnych dwóch dni ukaże się notka, a później od 1 sierpnia aż do 24 sierpnia znowu wyjeżdżam i nie mam dostępu do internetu, komputera, tableta, etc. ;)

To chyba tyle, pozdrowionka! :3

P.S. Inspiracje: klik klik

3 komentarze:

  1. Czytałam gdzieś tą panią, znaczy tą książkę, ale za cholerę nie przypomnę sobie, o czym była. Coś mi się jarzy o tajemniczym ogrodzie i dzieciakach poznających jego magię, ale serio, czytałam w życiu tyle fantasy że wszystko mi się miesza i kotłuni.
    Te małe notesiki są przesłodkie :) Też tak mam, kocham robić coś własnoręcznie i wręcz mnie boli pozostawienie jakiejś rzeczy w stanie fabrycznym. Nawet zeszyty szkolne przemalowuję :) Hipis brała kiedyś udział w konkursie literackim, w których trzeba było zrobić mini-książeczkę ze swojego opowiadania, z własną okładką i tak dalej, to chyba rzecz akurat dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam, to napiszę recenzję to będziesz sobie mogła przypomnieć, o czym było :)
      Myślałam już kiedyś o zrobieniu takiej książki, z moim opowiadaniem i ilustracjami, ale najpierw muszę skończyć jakieś opowiadanie i być z niego zadowolona ;)

      Usuń
  2. 'Król Złodziei'! ^^ Jedna z moich ulubionych książek, wiesz? :D A pani Funke jest jedną z moich ulubionych pisarek. :D Na pewno Ci się spodoba! ^^
    Jakie śliczne notesiki! :D Wyglądają jak ze sklepu papierniczego! ^^ Masz smykałkę do takich rzeczy. :)
    Ciekawy pomysł na wiatrak, tylko szkoda, że w realu efekt się psuje. :(
    Genialny kursor! *-*
    Udanego wyjazdu! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń