piątek, 26 września 2014

Jesień za oknem, a ja nie mogę zbierać liści, bo są na drzewach.

Hejo :)
Za oknem szaro, dni coraz chłodniejsze, deszcz wciąż pada i wcale nie ma się ochoty wstawać z łóżka, a tym bardziej wychodzić z domu. Ale przecież nie ma wyboru - trzeba iść do szkoły.
Żaby w tej całej szaro-burej jesieni nie zwariować, trzeba wręcz stanąć na głowie. Dosłownie! Zmienić punkt widzenia i myślenie. Ja już pod koniec wakacji zaczęłam się psychicznie nastawiać na jesień. Nie lubię tej pory roku. Muszę jednak przyznać, że udało mi się znaleźć całkiem sporo miłych rzeczy, które pomogą przetrwać ten czas. A są to:

Jedzonko :)

  • ciastka korzenne
  • pierniczki
  • gorąca czekolada
  • kisiel
  • pomarańcze (jakoś tak mi tu pasują)
  • oreo
I pozostałe...
  • świeczki zapachowe
  • książki
  • suszenie liści
  • szycie stworków z rękawiczek (z resztą już dwa takie znacie :P)
  • tworzenie kalendarza adwentowego
Wyszła z tego całkiem ładna lista. Miejmy nadzieję, że dzięki temu dam radę dotrwać do kolejnych wakacji :D

Trzymajcie się ciepło!




Wszystkie obrazki pochodzą ze strony weheartit.com







3 komentarze:

  1. Ja w przeciwieństwie do Ciebie jesień bardzo lubię. :) Kakao lub herbatka + dobra książka + ciepłe skarpety = cudowny wieczór. W tegoroczną jesień niestety nie mam zbyt dużo czasu na takie rzeczy, ponieważ przygotowuję się do musicalu. Niecierpliwie oczekuję premiery, bo wtedy będę już miała spokój z tymi wszystkimi próbami od 15 do 21! ;-;
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie (spóźnione) powodzenia na premierze :)

      Usuń
  2. Mmm... ciasteczka korzenne... pierniczki... KSIĄŻKI... Ej no, nie jest tak źle, słuchaj xD
    Nie przepadam jakoś szczególnie za jesienią, ale w sumie każda pora roku ma jakieś dobre strony. W sumie jesień nie przeszkadzałaby mi tak bardzo, że zaczyna się już bardzo szybko robić ciemno. I po takiej ciemnicy trzeba do domu się wlec. Smutne jest życie staruszka.
    Przedostatni obrazek chciałabym uznać za kwintesencję tegorocznej jesieni :)
    B.

    OdpowiedzUsuń