czwartek, 28 lutego 2013

O blogu

Czyli podstawowe informacje :) 
Blog założony został dnia 21.02.2013r
Oficjalne otwarcie nastąpiło 27.02.2013r
Nazwę wymyśliła moja siostra, jest to także tytuł mojego pierwszego 
opublikowanego w internecie opowiadania. Dzięki, Magda! :)
Czemu ta nazwa? Bo wszystkie inne były już zajęte x)
Blog najpierw miał adres lithindur.mylog.pl, znajdowało się tam tylko moje pierwsze opowiadanie. Później założyłam blog gosiaplus.mylog.pl, mając zamiar zamieszczać tam głównie pomysły na nudę, ale coś dużo opowiadań się tam wpychało. Żeby je uporządkować przeniosłam się na adres gosiaopowiada.mylog.pl, gdzie świętowałam dwa lata od założenia pierwszego bloga. Na koniec(?) dotarły do mnie informacje o wielu funkcjach blogspota i przeniosłam się pod ten właśnie adres.

W mej główce zrodził się pomysł na:
Opowiadanie o czterech siostrach dysponujących magiczną mocą, 
więcej szczegółów wkrótce...

Obecnie piszę: 
"Appie", "Liette", "Furtka do Meghont 2"

Poprawki będę wprowadzać w:
"Lithindur", "Furtka do Meghont"

Zakończyłam prace nad:
...

Na razie to chyba wszystko. Jak o czymś zapomniałam to piszcie w komentarzach. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz